apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

6.12.10

ni dia yang ditunggu-tunggu



dah dapat pun review yang dinanti-nantikan. 


alhamdulillah. 


kawan-kawanku sekelian....


ni review untuk TAK MUNGKIN KUHINDAR karya ana sofiya (aku le tu, hehe) yang dinilai oleh akhbar berita harian. terima kasih kepada encik muz dari p2u yang telah mendapatkan keratan akhbar ini... 


semoga menjadi perangsang untukku terus berkarya.. 


terima kasih tak terhingga kpd anda semua, kawan2 yg sentiasa menyokong aku selama ini. 


saaaayang anda.....muaahhh..hehe.


mmm, x sangka ada yang sudi review.


dan lebih x sangka dapat 4 bintang.


syukur alhamdulillah.


azam?


tentulah nak buat novel yang lebih baik dari TMKH, kan?


nak beri yang terbaik untuk anda..


insyaallah...




5 ulasan:

  1. kak sofi penulis novel ni ke??? wahh..bangga kejap dapat bjumpa di alam maya secara direct ngan penulis..hihi...rasa2nya macam ada je buku ni dlm koleksi mama...balik ni harus selongkar! maklumla mama ni suka beli byk2 pastu peram..haha...ada masa baru baca :))

    BalasPadam
  2. @Mama Zara
    iya, kak sofilah tu hehe...
    thanx..

    BalasPadam
  3. salam..huda jalan2 terjah petang kat sini..huda follow blog yerr ^^,


    http://hudahazwani.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. salam..huda jalan2 terjah petang kat sini..huda follow blog yerr ^^,


    http://hudahazwani.blogspot.com/

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.