apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

4.11.10

upsr, uum dan banjir


keputusan upsr minggu depan...
siapa yg lebih kecut?
mak eh? hehe
ke... bapak?
apa2 pun, ingat ya...
redha aje semua keputusan yg diperolehi anak2
jangan marah jika tidak mencapai tahap yg emak dan ayah ingini...
mereka sudah berusaha...
mereka sudah bertungkus lumus..
hasil yg bakal diperolehi adalah ehsan ilahi...

dlm masa sama utk pelajar uum, tahu tak yg exam akhir sudah ditangguhkan?
tahu?
hmm...bab cuti mmg cepatlah, kan?
tahniah...
bolehlah anda terus mengulangkaji, ek?
nampaknya banjir ini yg terburuk sejak 2005... melewatkan kepulangan anak aku ke matrik semula.
sepatutnya dia balik hari ahad tetapi sudah ditunda ke selasa minggu depan.
okeylah tu...
dpt manja2 lagi....

4 ulasan:

  1. saya mangsa banjir yg tak dpt konvo.....dugaan betul...dtg jauh2 alih2 tersgkut jd mangsa...sabarrrrrr

    BalasPadam
  2. dan sy mangsa banjir y terkandas di uum...
    waaaa......
    nk balik...

    BalasPadam
  3. laa... lg kesian! mcm mana nak balik tu?

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.