Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

anda baru 1 jam mengenalinya. mmg x kenal pun. x tahu mcm mana rupa dia. x tahu mcm mana orgnya. tapi, anda tahu dia seksi. anda tahu dia m...

terlalu kemaruk?

By November 18, 2010


anda baru 1 jam mengenalinya. mmg x kenal pun. x tahu mcm mana rupa dia. x tahu mcm mana orgnya. tapi, anda tahu dia seksi. anda tahu dia manja. anda tahu dia sdg menggoda naluri kejantanan anda. membuak2 keinginan hanya dgn membaca apa yg dia tulis utk anda. 
ya, anda tergoda hanya dgn berchatting.
anda bg nombor telefon anda....
sudahnya? dia kata dia rindu anda. nak jumpa dgn anda. dia nak kenal anda. dia mahukan anda!
anda pun apa lagi, kan? maklumlah, dah kemaruk???
anda start enjin kereta, anda pun dgn bahagia memandu ke tempat yg dijanjikan. senyuman meleret terbayangkan apa yg bakal terjadi nanti. suka...suka....
turun dpd kereta, sidia sudah setia menunggu. uisy, mmg mengancam awek ni, anda bercanda dlm hati. cun giler. rezeki aku mlm ni...anda gumam dlm hati. best betul! bertuah badan, kan?
sebaik sahaja anda bersalam dgn gadis idaman anda tuhhh.... apa jadi?
baca.......sini

You Might Also Like

0 comments

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.