apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

14.11.10

terima kasih en nuff, hehe..


mulanya, aku berazam utk merahsiakan shj. biarlah aku sorang aje yg tahu. x perlu menunjuk2. tp, aku terlalu gembira kwn2. sgt2 gembira krn penat usaha dr blogging ini sudahpun aku dpt hsilnya. 
kita share sama2 ya..kegembiraan ini. dan tolonggglah... x ada maknanya aku hendak menunjuk-nunjuk, okey... bukan dpt byk pun. aku cuma nak bg galakan pd anda blogger2 yg lain tu. jomlah kita buat duit sama2. hehe....


mungkin ada yg cakap, alah sikit camtu pun nak tunjuk. suka hati koranglah nak fikir apa. aku cuma nak share ngan korang bhw x sia2 aku n korang berblogging tau... mmg x sia2. aku pun tahu ni dah lambat. lps lebih setahun br ada hasil. 

apa2 pun thanx encik nuffnang...mmm

2 ulasan:

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.