apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

1.11.10

tangkap dia, gosok dia balik...


cikgu....
meh sini kejap!

aku sorok seterika di belakang tubuh

dia dekat dah....

tu, cikgu...
duit cikgu jatuh.. tolong kutip

dia pun tunduk

sebaik dia tunduk aku pun
gosok...mana bahagian dia yg sempat kena...
hah..terpekik terlolong dia!!!!!

aduhhh sofiii
sakit....
kenapa awak ni???

owhh....
saya sori ekkk
sakit ke??

sakitlah siot!

habis? yg kamu seterika kat kaki budak2 asrama tu, diorang tak sakit? siapa ajar kamu gerak orang bangun sembahyang pakai seterika panas? islam ajar macam tu ke? tak, kan? bila kamu digosok, tahu betapa sakitnya, tapi bila kamu menggosok, kamu bubuh otak kamu di mana? kepala lutut? hey, kamu ni tak layak jadi cikgu, okey! baik kamu berhenti sekarang!

oppssss... sowi...
terlebih emo...

2 ulasan:

  1. huh....
    zaman skrg...
    ke manalah belas itu pergi..???
    x terpikir ke klu ia berulang ke atas anak-anak sndiri nt....

    BalasPadam
  2. betul tu...
    memalukan cikgu dia tu!
    mmg wajib letak jawatan!

    marah lagi...sowi..

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.