Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

harimau mati tinggalkan belang, manusia mati sepatutnya tinggalkan nama...tapi, ini? laki mati tinggalkan along! di NUSAJAYA, seorang iste...

suami mati tinggalkan along

By November 07, 2010 ,

harimau mati tinggalkan belang, manusia mati sepatutnya tinggalkan nama...tapi, ini? laki mati tinggalkan along!

di NUSAJAYA, seorang isteri hidup dalam ketakutan bila dia asyik diganggu oleh along, yang datang menuntut hutang tak kira waktu. wanita ini masih lagi berkabung sebab suaminya mati 2 minggu lepas tapi itulah... suaminya banyak hutang. malah masa mengurus mayat hari itu pun. ceti haram atau along ni membuat kacau.

ada ke patut, dia disuruh melunaskan baki pinjaman mendiang suaminya yang meninggal dunia dipercayai akibat membunuh diri itu? hah, bagus betul laki dia? dia dah tak ada, dah. bini tanggung semua! adui, sakit hati aku pd jantan macam ni. mudah benar melepaskan diri. minum racun! gantung diri. tembak kepala. boom! siap! siapa yg terseksa? uisy!

along...biasalah. selagi x dpt duit, macam2 depa buat. tidak cukup dengan menelefon, mangsa mendakwa pintu pagar rumahnya turut dipasang mangga. mmg hantu along nih!

Ketua Polis Daerah Nusajaya, Superintendan Aziz Ahmad ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan dibuat mangsa berhubung tindakan along yang mengganggu wanita terbabit.

“Wanita terbabit mendakwa dia diganggu along yang menuntut baki pinjaman oleh mendiang suaminya sebelum ini, menyebabkan dia dalam ketakutan dan tertekan. Siasatan awal mendapati mangsa kerap diganggu, namun tidak membabitkan kecederaan fizikal atau tindakan membaling cat pada rumah sebagai amaran,” katanya.

aik? biar betul! nak tunggu wanita tu cedera baru polis nak bertindak? tak pun bila along tu dah mskkan mayat perempuan tu nnt dlm guni baru nak tangkap si along durjana tu?

aku tak faham!

You Might Also Like

0 comments

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.