apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

1.11.10

sofea jane

sekarang

dulu
wajah cantik, kelembutan dan ketegasan di set, lokasi atau waktu ditemuramah, dia lain dari yg lain. bagi aku, dia ni lebih istimewa drpd artis2 wanita malaysia yg lain sbb dia tidak hanyut dgn arus artis yg melampau. waktu dia belum kahwin dulu, aku tengok, baju yg dia pakai, mmg seksi giler... tp sejak dia kahwin, boleh pun menjadi lebih santun... (bukan tutup litup, anggun sebelum kawen, lepas kawen..fuhh...terseksa mataku..huhu...ini lain kali kita bercerita ttgnya!)
tak sabar nak tunggu filem 'hanyut' filem terbaru lakonannya. susuk? aku x tengok. takutt..
hanyut ni citer hantu jugak ke? alamak... kalau cerita hantu alamatnya, batallah! aku tak suka citer serammm!!

tengok gambar famili dia di atas tu, hmm...suka, suka! semoga kebahagiaannya kekal hingga ke akhir hayat. Biar menjadi contoh yang baik kpd golongan artis yg lain yang sedang menggila-gila kahwin dan cerai, kahwin dan cerai.... kalau boleh, kan, sofia, bagi tips pd diorang yg menganggap institusi perkahwinan umpama satu kontrak...bila jemu atau istilahnya, sudah tidak sehaluan....baik berpisah aje...semudah itu!

sofia, aku suka kamu. kalaulah lebih ramai artis yg memberi keutamaan kepada keluarga lebih sikit berbanding kpd kerjaya mereka, spt kamu, tentu lebih ramai yg akan menghormati golongan ini.

wallahualam.  

2 ulasan:

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.