apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.11.10

seiras yus si pemain gitar bass MAY


dalam dunia ini, kita dikatakan berkembar 7. bagaimanakah boleh dihuraikan persaman-persamaan? itu tidaklah aku tahu. tetapi, kalau jadi macam yus dari kumpulan rock, MAY, haru jugak dibuatnya. 

oh ya, gambar di sebelah ialah gambar kumpulan tersebut. yg manakah si yus tu? ada yg tahu? hehe...

anda dah baca ttg dia ke? belum? begini...

seorang waris kpd seorg kanak2 mendakwa bhw yus ialah ayah kanak2 perempuan berumur 9 tahun itu. bila yus melihat gambar lelaki yg ditunjukkan kpdnya, ternyata mmg sekali imbas, semuanya serupa. kata penyanyi itu, mungkin bapa kanak2 malang itu ialah peminat tegar kumpulan MAY atau lebih tepat peminat tegar yus.

“Dia (arwah bapa kanak-kanak itu) mungkin peminat tegar saya sehingga bergaya dan meniru gaya saya seperti yang ditunjukkan dalam gambar berkenaan. Tetapi, yang pasti dia bukan saya.” Demkian kata pemain gitar bass kumpulan May, Mohd Mokhtar Mohd Madin, 48, atau dikenali dengan nama Yus mengenai dakwaan kanak-kanak perempuan berusia sembilan tahun bernama S bahawa Yus ayahnya dan meninggal dunia lima tahun lalu akibat Aids.


aduhai, bayangkan apakah perasaan anak bini si yus ni bila ada kanak2 mengaku yus ayahnya. tak ke haru? entahlah, mmg kasihan kpd semua yg terlibat. 


sumber: metro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.