apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

28.11.10

segmen: bersama followerku

ini ruangan baru. utk kenalkan pada kawan2 semua, siapa2 yang mengikuti luahan. aku harap, kita boleh kenal antara sesama kita dengan lebih mesra. dan kita akan saling berhubungan.

1.meniti impian
blog bakal doktor . ada banyak novel dan cerpen menarik di dalamnya. tapi dah bersawang sebab lebih setahun x di update, hehe.... come on lah org ganu! say, hai...

ini pun sama jugak, blognya dah bersawang dah. paling akhir update, bulan 3 lepas. sibuk kut, belajar...hi ida, ina...good luck! diorang ni pun tulis novel jugak. soulmate, salah satunya. 


cik applemints ni special sikit. dia pernah masuk satu entri tentang TMKH. lihat...sini. dan baru minggu lepas, aku rasa terharu sangat baca satu lagi entri dia. tengoklah.......home sweet home. selepas setahun x update blog, bila dia buat entri, dia tulis tentang tmkh..kalau andalah, suka tak? hehe...thanks ya, cik applemintsku. and good luck to you. bahasa hindi tamo belajar ke? 

jumpa lagi di segmen ke 2 nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.