apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.11.10

pasangan bertuah yg gila

Fury: Pete and Alisha Arnold have set up a website Birthornot.com so internet users can help them decide whether to keep their unborn child or not
Fury: Pete and Alisha Arnold have set up a website Birthornot.com 
so internet users can help them decide whether to keep their unborn child or no t

Pasangan di atas dikenali sbg Pete n Alisha Arnold. mereka membuat gempar dalam dunia tanpa sempadan ini. mereka telah membuka satu laman web bernama Birthornot.com. nak tahu laman web tu utk apa? 

alisha sdg mengandung. baru 17 minggu umur kandungannya itu dan sememangnya janin itu sihat dlm tubuh wanita berusia 30 tahun ini. lihat gambar di bawah.  

Foetus: Their site includes ultrasound images of their 17-week unborn boy, which they have nicknamed 'Wiggles'

Foetus: Their site includes ultrasound images of their 
17-week unborn boy, 
which they have nicknamed 'Wiggles'

mereka menamakan janin itu wiggles. bagaimanapun, yg malangnya lagi, mereka, pasangan suami isteri ini membuka laman web tadi tu supaya pengunjung yg dtg dpt menentukan utk mereka, membuat pilihan melalui poll, sama ada mereka.......

patut gugurkan kandungan itu atau pun tidak. 

ya, ada mcm2 jenis gila sekarang ini. inilah dua ibubapa yg tak tahu bersyukur. sudah mengandung boleh pulak tanya....

patut digugurkan kandungan itu atau pun tidak.??

di bawah ialah lama web mereka.  

Controversy: The couple, from Minnesota, U.S., said they were unsure whether to continue with the pregnancy because they had put off having children for so long

Controversy: The couple, from Minnesota, U.S., said they were unsure whether 
to continue with the pregnancy because they had put off having children for so long

pemilihan di poll itu akan tamat pd 7 disember nnt. sesungguhnya mmg menimbulkan kontroversi. apa juga alasan termasuk mereka berkata yg mereka hendak menumpukan pd kerjaaya diberikan. dan yg paling menyedihkan sofi ialah 43% rakyat amerika suruh alisha teruskan kandungan itu. yg selebihnya? manusia2 binawe itu suruh dia menggugurkannya. hantu dlm botol betul, kan?
  

Choice: Voters have until December 7th to take part in the online poll, which has already received more than 30,000 entriesChoice: Voters have until December 7th to take part in the online poll, which has already received more than 30,000 entries

Choice: Voters have until December 7th to take part in the online poll, 
which has already received more than 30,000 entries

aku harap agar lebih byk undian yg mahukan si ibu ini meneruskan kandungannya. kl dah tak mahu sgt, nnt lepas beranak, bg aje pd org yg mahukan anak itu. Tentu ada manusia baik yg penyayang di luar sana, kan? 

gilerrrr!!! memang giilerrr pasangan ini!


lanjut di........sini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.