apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

2.11.10

panas...panas, yg baik nak jadi jahat pulak.. huhu...

dunia ini dipenuhi pelbagai karektor manusia. ada baik, ada lembut, ada tegas, ada manja... macam2.
tidak cukup dgn karektor, sikap, perangai yg dicipta Tuhan, mereka berlakon pula. macam2 watak dipegang di dalam lakonan.
bagaimanapun, ramai yg x bersyukur. elok2 dpt jadi hero dah nak jadi org jahat, macam si dia di bawah ini. tengok...
AKTOR Arjan Bajwa begitu terdesak untuk berlakon watak jahat kerana menerusi semua filem lakonannya sebelum ini termasuk Fashion dan Guru, dia sekadar melakonkan watak-watak baik.

"Sememangnya saya mahu lari daripada karaktor baik di layar perak tapi apakan daya kerana saya sering diberikan watak baik," katanya.

selama ini, kat malaysia, aku suka lakonan dia ni.  bila berlakon watak alim, amboi, memang nampak alim. entah alim kucing la kut...hehe..
tapi bila ffm lepas aktres nanu dgn bangga bercerita ttg dia berpeluh2 berlakon adegan panas dgn si adi putra ni, huaaaa...cedey woo...
takkan adi putra mau berlakon adegan camtu? tanya hati aku la.

aduss..... kenapa ya? 

tunggu "haq" kuar panggung nnt, kita semua komen, k! 

alahai.. adi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.