Follow Us @soratemplates

21.11.10

lelaki terseksi di muka bumi...

anda kenal tak lelaki di atas ni? tak? alah.... 
dia ni suami scarlett johansson. 
dah 2 tahun dah diorang kahwin. 
oh ya, anda kenal ke siapa scarlett johansson? 
dah pulak..hehe. tengok gambar di bawah.

itulah dia... pelakon citer home alone 3... 
kakak yang nakal tu...dah ingat?
sebenarnya..kan, nak habaq mai kat hangpa laa...
si suami tu baru menerima satu anugerah tau. 
anugerah apa?
ni dia...
"The sexiest man alive in 2010"
amboi!
siapa yang pilih dia? 
majalah "People Magazine"
kiranya, dia ni dah masuklah kumpulan tom cruise, brad pitt, johnny depp dan george clooney.

aktor lelaki kita tak nak cuba nasib ke? tu dok berlakon bukak baju segala? 
hantarlah gambar ke "People Magazine" 
untung sabut timbul, kan? 

tapi setahu akulah...reynolds ni xdelah seksi mana...
maksud aku, dia jarang mendedahkan tubuhnya dalam filem. 
dalam cerita komedi romantik lakonannya dengan sandra bullock pun, 
tak adalah adegan-adegan panas yang keterlaluan....hehe 

kalau tak menyindir x sah ke sofi?  
oopps, sorry.
lebih baik aku berhenti....

4 ulasan:

  1. salah sorang pelakon lelaki utama dalam sitcom 2 guy a girl and a pizza place..

    BalasPadam
  2. betul sangat tu..pelakon luar takla sampai kena buka baju baru seksi..ni pelakon tempatan sibuk nak tayang badan tough semua..lelaki pun ada aurat ape..

    BalasPadam
  3. @tengkorakemas
    sangat bersetuju! aurat perlu dijaga, kan!

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.