Luahan

apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

bacalah kisah benar ini. lahirkanlah rasa simpati anda kpd gadis ini. kasihan dia. dia tidak bersalah. dia menjadi mangsa keadaan. dia diper...

kawan makan kawan

By November 15, 2010

bacalah kisah benar ini. lahirkanlah rasa simpati anda kpd gadis ini. kasihan dia. dia tidak bersalah. dia menjadi mangsa keadaan. dia diperalatkan oleh seorang kawan.

SAYA seorang gadis berumur 20 tahun. Saya cantik. orang suka kawan dgn saya. saya x sombong. 

tiga bulan lepas, saya dapat kerja di sebuah syarikat. antara yg jadi kawan saya, namanya imah. dia ramah dan baik sbb itu saya percayakan dia. imah ni pula rapat dgn bos kami. handsome orgnya. baik dan peramah juga. 

Di pejabat, ramai pekerja cakap yg imah dgn bos tinggal serumah. imah dan bos tak menafikan malah mereka beria-ia memberitahu bahawa mereka duduk dalam 2 bilik yg berasingan. utk membuktikan bahawa tak ada apa2 di antara mereka, imah ajak saya tinggal dgn mereka. saya ikutkan aje sbb saya percayakan imah.

Sepanjang sebulan di kondominium itu, imah melayan saya dengan baik. bos pun sama. dan mmg saya yakin mereka x ada apa2 hubungan. x pernah mereka ber'cengkerama' dpn saya.   

satu malam, imah menyediakan makan malam kami. kebetulan esok ialah hari jadi saya. jadi, itu ialah makan malam yang istimewa untuk saya. tentulah seronok. di kampung, siapa sambut dan peduli bila saya lahir? apatah lagi, bos beri saya hadiah. bahagia saya malam tu. tapi...

esoknya, saya dapati saya di atas katil bos saya. jenuh saya mengamuk, menangis, memukul-mukulnya, namun dia hanya ketawa. makin sakit hati bila imah cakap dia bubuh ubat tidur dalam minuman saya. 
hanya tuhan yang tahu perasaan saya. saya capai baju, saya lari masuk bilik dan berkemas. saya hendak tinggalkan mereka. saya hendak berhenti kerja jugak. 

diorang ugut saya, beritahu yang mereka akan sebarkan gambar bogel saya di internet. saya tergamam. saya terpana. dan, langkah utk pergi mati begitu saja.

kini, saya masih lagi di situ. apa yg berlaku menjadi rahsia kami bertiga. saya tak mampu lari. saya dah jadi timun dan mereka durian. tergolek luka, digolekkan pun luka.
............................

sedih, kan? aku ambil dan olah drpd sini


You Might Also Like

4 comments

  1. teruknya!! knapa snggup wat dia cm tuh?

    BalasPadam
  2. @Siti Mashitah Saidin
    bg kak sofi, dia x cukup kuat dan berani sebenarnya...

    BalasPadam
  3. ya allah.. hati binatang betul..
    mcm mana khdupan dia lpas kjadian 2 agknye??

    BalasPadam
  4. @wawaziz
    kita doakan dia berjaya mengatasi ketakutannya

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.