apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

21.11.10

jom ke tasik kenyir....

bagi yang sukakan alam semula jadi, juga anda yang suka memancing, 
inilah tempat yang paling sesuai untuk anda. tengoklah....
 
tengok tu! kan cantik? tenang, damai.....di mana ni? 
inilah tasik kenyir dan lokasinya ialah di terengganu darul iman.
macam mana ya nak ke sini?
pastikan anda sampai di kuala berang kerana perjalanan melalui bot bermula di situ
pilihlah... nak nginap di  sini...hotel terapung.....
atau di sini.......atas bot ni...
pengalaman berharga kalau dapat tidur sini... untuk kaum adamlah, kan....
cantik sungguh panorama ciptaan tuhan, kan?
nak teroka gua pun boleh....
siap bertangga untuk tetamu
apa tunggu lagi tu?
moh kita...jom!

2 ulasan:

  1. bestnyeee...
    tasik kenyir ni tempat kegemaran cik abang dni. heee :D

    BalasPadam
  2. @ardinihumaira

    nnt gi honeymoon situ bila kahwin okey...hehe

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.