apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

8.11.10

idea... cepat datang pdku huhu


susah nak cari masa utk berblog ni, kan? nak msk pos sekerap yg kita mahu, aduhai...jenuh nak perah otak. nak msk cerpen? kdg2 otak jam...kawan.
mcm skrg ni, aku betul2 tgh jam. x boleh fikir langsung utk sambung semua citer. sedih betul!
buat yg ni, sangkut..
buat yg tu, sangkut jugak..aduh!

jadi, kpd teman2 yg sering ke mari, aku harap anda bersabar.
dtg jgn x dtg sbb byk posting 'copy paste' di sini...
cuma...utk sambungan novel2 tu...kl nasib anda baik adalah..
kl tidak..eh hmm tunggulah...
jgn marah, okey!

2 ulasan:

  1. sama lah kak... sampai satu tahap rasa nak tutup jer...

    BalasPadam
  2. @MissNera
    hehe..betul tu! blank sama sekali. kontang...

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.