apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

11.11.10

hah...tahu takut?

dia fikir...

alah, dekat aje. sekolah dgn rumah bukan jauh mana. x pelah... x payah pakai topi keledar (habis teknik rebonding rambut aku ni kang...ikut iklan..), x payah bawak lesen memandu ataupun ic..maklum, dekat! 

tetiba... Alamak...polis! apa nak buat ni? 

Hah, baru gelabah? maka dia pun terpaksa balik jalan kaki sbb nak ambik semua yg dah tertinggal kat rumah tadi. masa dia dtg semula jumpa polis yg begitu setia menanti itulah, kan...

dia nangis... bukan aku cakap.....pemberitalah cakap, aku salin je..hehe...

kenapa perempuan ni menangis? 

kerana takut disaman polis. 

Itu antara gelagat pengguna yang dapat dirakam ketika Ops Motosikal yang dilakukan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor dengan kerjasama Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, di sini, semalam.

sumber: h metro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.