apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

14.11.10

cantiknya mereka di mata lelaki

aku tergodek dan tergeledah satu laman web ni. nama dia, askmen.com. terjumpalah senarai top 50 beautiful woman pada pandangan mata lelaki. Ulang ya, 50 wanita tercantik di pandangan mata lelaki. 
diorg ni lelaki yg pilih, tahu! hmm... tengoklah.....
no 10
Cindy Crawford
cindy crawford
no 9
Elizabeth Hurley
elizabeth hurley
no 8
Maria Grazia Cucinotta
maria grazia cucinotta
no 7
Angie Everhart
angie everheart
no 6
elsa benitez
no 5
Catherine Zeta-Jones
catherine zeta jones
no 4
Heidi Klum
heidi klum
no 3
Elle MacPherson
elle macpherson
no 2
Pamela Anderson Lee
pamela anderson lee
juara pilihan ramai lelaki... no 1 ialah..
Laetitia Casta
laetitia casta

cantik2 kan? kebanyakannya supermodel. yg nombor 1 tu mmg digelar anugerah dari tuhan...fuyoo....
nak tahu? dato michelle yeoh  di nombor 20, korang! hebat, kan? 

mungkin ada yg tanya, utk apalah aku mskkan gambar2 tu sume? jwpn aku mudah aje..... itulah contoh-contoh yg diikuti oleh sebahagian dpd kita.  tgk cara berpakaian mereka tu.... bukankan ramai di malaysia ini, yg beragama islam pun dah suka dan jadi ikutan? kan?

thanx: askmen.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.