apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

4.11.10

blog dan nuffnang

wah.....,
i baru balik dpd blog walking, u!
singgah tp x tinggal jejak. saja jalan2. dan terhenti di blog dts, dapur tanpa sempadan, milik encik mat. (en ben ashaari panggil dia, mat gebu..)
entrinya bertajuk "Nuffnang, tak tipu punya olangg!!"
mmg buat mata aku bulat terbeliak. nak tahu kenapa? pergilah sini .....
ooppss... stop!! laa...jangan pergi lagi.. tunggu habis baca post aku ni dulu hehe...ngada!
tak apa, pergilah... tengok apa dia tulis. kut2 boleh bakar semangat anda utk terus berblog krn blog boleh beri kita duit. tak banyak, sikit..masih duit, kan?
aku?
sejujurnya, sejak aku kenal blog2 org ternama ini, dan baca n3 mereka, serta menulis sekerap mereka, alhamdulillah.... dengan izin Allah, pagi tadi dpt 7 BE.
nak tunjuk ke?
hehe.. x pelah. x payahlah....malu.
lagipula, masih ciput sgt. dan belum dapat duitnya pun.
insyaallah, kalau dah dpt income pertama dpd encik nuff nnt, aku mesti mskkan dan tunjukkan di blog.
tunjuk bukan utk menunjuk2 tetapi utk berkongsi kegembiraan.

selamat berblog....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.