Follow Us @soratemplates

18.10.10

154. manusia ke haiwan?

menitis air mata membaca kisah ini di akhbar.
ntahlah. mungkin moral manusia dah x de kut!
habis! lenyap!
mereka bercinta, mereka terlanjur dan kemudian si perempuan didapati mengandung. hendaknya, timbullah keinsafan.
kut2lah nak kahwin ke? tak apalah jugak!
ini tidak!
sanggup kedua2nya naik motor, lepas tu pergi tanam janin yg sama ada digugurkan atau tergugur.
manusia ke haiwan ni?

haiwan pun sayangkan anak mereka, kan?
sakit sungguh hatiku!

2 ulasan:

  1. manusia macam ni...x patut digelar sebagai manusia ataupun haiwan...
    sedangkan haiwan pun tahu sayangkan anak ini kan lagi manusia yang Allah kurniakan dengan akal dan fikiran utk berfikir...

    rasanya xde gelaran yang sesuai untuk mereka...

    geram betul....

    BalasPadam
  2. seed, mmg geram dan semoga kita dan keturunan dilindungi Allah.

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.