apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

3.10.10

100. makan, doa, cinta

Eat, Pray, Love

mmm, aku mmg peminat dia nih! suka tgk dia gelak. nganga luas hehe....tp lakonan dia mmg mantap, kan. apa agaknya mesej citer dia kali ini? spt selalu, mesti ada lwk2 cket.

Eat, pray, love ialah filem terbarunya. tentang apa, ya? kat bawah ada sinopsisnya:-

Liz Gilbert (Julia Roberts) memiliki segala-galanya seorang wanita moden seharusnya memiliki mimpi - suami, rumah, kerjaya yang berjaya - namun seperti banyak orang lain, dia mendapati dirinya hilang, bingung, dan mencari apa yang dia benar-benar inginkan dalam hidup Baru bercerai dan di persimpangan jalan, Gilbert melangkah keluar daripada zon keselesaannya, mempertaruhkan segalanya untuk mengubah hidupnya, memulakan perjalanan di seluruh dunia yang menjadi Carian untuk penemuan diri. Dalam perjalanan, dia menemui kenikmatan sejati makanan dengan makan di Itali, kekuatan doa di India, dan akhirnya dan tak terduga, kedamaian batin dan keseimbangan cinta sejati di Bali........

Yahoo movies bagi 4 *. aku? ntahle... bila nak tengok pun x tahu lg hehe....
cheerio.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.