apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

30.10.10

cerita lawak kesukaan ramai?

bila tengok tv ke filem ke, anda suka tengok citer yang camne?
aku suka citer lawak.
senarai citer lawak yg best (pada pandangan mata kasar akulah!)
1. pendekar bujang lapok
2. seniman bujang lapok
3. bujang lapok
4. anak mami...
yg omputih pun ada tp x ingat nama.

baru2 ni citer yg paling mencuit hatiku ialah 3 idiots.
3 idiots bukan cerita inggeris, ya. itu citer hindi....lakonan mantap aamir khan. dah tengok ke belum?

nampak mcm alah... 
tapi, anda tengok, anda gelak dan anda tahu ada pengajaran kat citer tu. message! utk kita! sebab itu citer ni menyapu bersih semua kategori yg dipertandingkan dalam festival filem di india.

gambar2 ihsan: indianevm.com, zacksygfaiz.blogspot.com, sinemamalaysia.com.my, asamboi.org

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.