apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

24.10.10

182. mangsa keadaan


aku baca cerita ni smlm di yahoo. sedih! kisah seorg budak perempuan umurnya 10 thn nampak pakciknya dibunuh. kejadian ni berlaku di st nicholas building, harlem street. kat amerikalah! mana lagi? gadis cilik tu masih trauma. maunya tidak. dia nampak org jahat berlari di belakang pakciknya sambil memegang / hunus pisau. dia jerit, "lari!" tp pakciknya x dengar. kesian, kan? nak baca ttgnya... klik [sini]   

di dlm negara kita pun ada kisah sedih. adik2 kelahi, kakak panas hati, tampar dan rebut control. adik tu kejar, kakak dia acah adik dgn kaca tingkap, terlepas n tertusuk kat paha. di paha ni ada urat besar yg mengalirkan darah yg byk. dah menyebabkan si adik mati. aduhhh...
apa nak jd dunia ari ni, kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.