apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

21.10.10

166. menurutkan nafsu

suara sedap, muka lawa, macho, kemas...malah dia kurasa memiliki segala-gala. tapi kenapa masih juga ada kecacatannya?
oh, bukan muka dia! bukan kaki! bukan fizikal. cacat mental! 
setahu akulah, kan. orang yg sanggup tunjuk aksi panas diri sendiri kpd umum, megah dgn kisah seksnya.... cacat mentallah, kan? 
janganlah ada yg marah sbb kalau korang minat lagu2 dia, ramai yg lain jugak sama. tp bab nafsu serakah ni, mmg menyedihkan hati peminat, betul tak?


JAKARTA - Laporan siasatan kes klip video seks vokalis kumpulan Peterpan, Nazriel Irham atau Ariel telah diserahkan kepada pihak pendakwa raya negeri di Bandung untuk pendakwaan, lapor sebuah akhbar semalam.
Ketua Pusat Maklumat Perundangan Peguam Negara, Babul Khoir Harahap ketika ditemui di pejabatnya semalam memberitahu, perkembangan itu belaku ekoran terdapat bukti kukuh Ariel menyalin dan menyebarkan klip-klip video seks kes berkenaan di rumah penerbit muzik Peterpan, Capung di Bandung, Jawa Barat.
"Lokasi kejadian adalah di kediaman Capung, Jalan Antapani, Bandung,'' katanya.
Menurut Babul, Ariel membuat salinan video berkenaan dengan dibantu seorang suspek, Reza Rizaldy alias Redjoy alias RJ. Reza dipercayai individu yang memuat naik video-video seks tersebut.
"Setelah diteliti, Ariel terbukti dibantu Redjoy dan akan didakwa kerana menyebarkan dan menyalin klip-klip video adegan seks di kediaman Capung," jelas Babul.
Sementara itu, Ariel, dipindahkan dari tahanan ibu pejabat polis di sini ke sebuah pusat tahanan pendakwa raya di Bandung.   

2 ulasan:

  1. ni mesti kes kurang popular...tu sebab nak cari popular...hehehe

    BalasPadam
  2. salam seed169, hehe, pandai aje awak ni!

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.