apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.10.10

155. gilakah dia?

gilakah atau rasa sayangkah yang mendorongnya meminta sesuatu yang kurasakan tidak masuk akal. apa dia? begini! suami wanita ini sudah mati membunuh diri. dia inginkan zuriat suaminya. lalu dia mendapatkan perintah mahkamah untuk membenarkan dia mengambil sperma dr tubuh suami dan mensenyawakannya dalam rahim seorang perempuan lain.

pelik tak? nak beranak tp suami dah mati. nak ambil sperma suami. kut2 dia yg nak mengandung rupanya tak. nak suruh org lain sehinggakan terpaksa meminta dan merayu kpd mahkamah.

boleh ke? mahkamah akan luluskan ke? tp kalau mahkamah setujupun, sperma tu tak berfungsi dah kut. umur sperma boleh bertahan selama 36 jam aje. sedangkan suaminya dah meninggal pada 11.10.2010.

tapi kita kena ingat jugak. tak ada yg mustahil, kan. Kalau Allah menghendaki, jadilah ia.

2 ulasan:

  1. yang hairan...kenapa dia x nak mengandung...kenapa perlu disenyawakan dalam rahim wanita lain...

    pelik betul lah...

    hehehehe...

    BalasPadam
  2. salam seed, kak sofi pun fikir yg serupa

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.