apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

5.8.10

84. bakal tiba

Aku kembali atas desakan rindu ini! 5 tahun aku di sana, Zulfi. Setiap detik, setiap waktu, aku belajar untuk melupakanmu. Mencuba menjadi seorang wanita yang kuat setelah cinta pertama ini gagal sebelum sempat kuluahkan......
- Fatin Nadia

Kau tahu, selama itu aku tak pernah dapat melupakanmu. Rinduku, kupendam jauh di laman hati. Mengharap agar satu waktu kau kembali kepadaku. Cintaku masih ada untukmu. Andai kau sudi, akan kuhulurkan tangan ini dan tidak kulepaskanmu menjauh untuk sekali lagi!
- Zulfi Rahimi.

Melihat mereka, hatiku tertanya-tanya... Masih adakah cinta? Bagaimana aku? Bagaimana anak-anakku? Akan kubiarkankah atau mesti kupertahankan milikku? Aku tidak mahu tewas! Tapi, sememangnya dia lebih berhak, bukan?
- Husna Kamilla

Sudah berkali-kali kuketuk pintu hatimu. Kau malah tidak berkisah! Katamu, aku hanya kawan, namun sesekali bila kau alpa, aku dapat menyingkap topeng yang sengaja kau hamparkan di permukaan. Kau bisikkan padaku bahawa aku sudah terlewat! Tapi, sayangku, aku tidak kenal erti jenuh. Aku tidak akan pernah jemu! Menunggumu! Menyintaimu!
- Danial Edwards Hakim.
........................................................................................
tunggu dan nantikan episod 1 Di Persimpangan Kasih. Adaptasi dari cerpen, Antara Dua. harap anda setia bersama sofi, hehe!

5 ulasan:

  1. hihihihi
    suke suke

    BalasPadam
  2. greeny gurlz n may lin... thanx n tunggu kemunculannya, ya..

    BalasPadam
  3. tak sabarnya... kak bile kuar ni???

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.