apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

20.7.10

81. kerana aku cikgu

salam....

semalam, aku berbuat sst atas rasa tanggungjawab seorang guru. hehe.. bukanlah hebat sangatpun! cuma memasukkan satu link bagi topik elektronik Fizik t5 ke facebook. just to share sebenarnya. tp bila aku bukak facebook di sebelah malamnya, rasa terharu betul jadinya aku. sebab apa? sbb, ramai murid yg selama ini mcm x kisah aje kat kelas mintak add jd kwn diaorg! dah tu, ramai jugak yg ucap terima kasih. whoa...terharu lagi cikgu nih!

terima ksih anak muridku! lepas ni, belajar fizik rajin2 k! cg akan cuba masukkan lagi yg penting2 utk jadi panduan nanti.
cheerio.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.