Follow Us @soratemplates

17.6.10

70. mailah ikut I, hehe

Hari ni, nak tulis tentang apa yg baru aku tahu ttp ramai yg dah tahu sebenarnya.

Pendek aje entri ni...ttg mcm mana nak jadi follower. 

Kadang2 kan, kita nak follow kwn2 kita, punyalah lama nak ambil masa, betul tak? baru2 ni, anak aku ajar cara mudah.

Okey, kalau nak jd follower, tekan aje perkataan 'FOLLOW' kat navbar tu!!!

alahai, x sampai 2 minit pun! selesai! berguna juga rupa2nya si navbar ni...tp ramai yg dah buang, kan?

ada org yg gelak ke? iyalah, mcm aku cakap td, benda ni org lain mungkin dah expert, tp aku br aje dpt. tp kan, dah namanya pun ilmu, sebarkan ajelah! hehe....

so itu aje utk hari ni..salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.