apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

19.5.10

63. sayangnya....

salam...


hari ini aku bukak facebook kelab peminat novel.
sebenarnya, mmg tiap-tiap hari aku menjengah ke laman ni,
saja suka tengok pelbagai komen dan ada buku2 baru.
so, kenapalah hari ni jadi special pulak?
sebab....sebab....sob,sob,sob!!!!!
ada satu novel baru ni kan nama dia, kan......


TERASING


aduh..duh....duh....


lihatlah! rupa-rupanya, ada penulis lain juga yg sukakan tajuk TERASING ini.


maka, hati ini pun lantas tertanya-tanya...
masih bolehkah aku menggunakan tajuk serupa untuk 'TERASING' ku?


arghh, aku sedih dan keliru namun aku nekad.....
nekad untuk menukarnya.
aku mesti menukar tajuk itu.
dari TERASING menjadi????


nanti aku masuk dalam poll...
kawan-kawan tolong pilihkan, ya.


please!!!!!


sayangnyerrrrr..........


sofi

8 ulasan:

  1. akak on aje............................

    BalasPadam
  2. ala cikgu.... sayangnya.. hehehe... sabar erk... huhuhu... nak tuka tajuk ke??

    ok2.. tggu poll ya erk... nak undi!! bagi pilihan tajuk kaw2 pyer tau cikgu...

    BalasPadam
  3. haha, akira bita....
    salam...mmg terpaksa tukar jugak!

    BalasPadam
  4. salam Qilah,

    mmg...kita on ajelah hehe!

    BalasPadam
  5. kak sofi terpaksa tukarlah.. kang org kata meniru lak kn?
    x pe kami ttp menyokong tak kira apa tajuk pun!

    BalasPadam
  6. salam, nozi,
    betul tu!

    salam nomie...
    thanx

    BalasPadam
  7. tuka laa jdie TERPINGGIR plak keee...
    x pon TERSINGKIR.....hahaha
    x keee same maksod die...huhuhu

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.