apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

28.4.10

57....dah tua2 pun kena tag jugak...layan je lah!


salam..

sofi kena tag. alamak, terkejut sehh..sst yg x disangka-sangka. jd, nak kn jawab soalan nih..

layannnn...

1) adakah anda rasa HOT?

tak pun? tengah hujan lebat kat luar tuh.....

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda gunakan sekarang..?

sofi pilih 'none utk desktop. so 'none' lah kat sini, hehe..

3) Cerita pasal gambar nih...

kosong...x de benda, empty

4) Kali terakhir makan PIZZA...?

tak pernah makan, sekalipun sbb sofi x suka keju. 

5) Lagu terakhir anda dengar...?

dingin ~ ziana zain

6) Apa anda buat selain selesaikan tag nih...?

tengok bil. tetamu kat blog sofi hehe...ku kira, yeah..

7) Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa...?

cikgu sofi, mama, ana, 

8) Tag lagi 5 orang sape yer nak tag...?
Ok cuba kasi kat mereka. Tu pun kalau mereka respon ye. Tapi pastikan anda membaca respon mereka juga. Kalau tak sia2 saja mereka menjawab soalan tag ni.

payah nih...


9) Siapa orang no 1 pada anda..?

saya suka watak heroinnya yg lembut dlm pilihan hati

10) Katakan sesuatu pada orang no 5...?

saya suka bila anda beri komen....

11) No 3 ada hubungan dengan sape...?

tentulah dgn yg minatkan e novel dia, ya tak?

12) Bagaimana pulak dengan no 2....?

suka hasil tulisannya....terutama krn sayang

13) Kata-kata cinta dengan orang no 4...?

ilya...takkanlah 566 hari aje? cinta bukan utk selamanya?

14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda...?

kira? mmm, mestilah sejiwa ngan sofi, kan... lembut dan suka berangan wakaka..

yahoo!  google! apa lagi?
hehe merapulah pulak!
dah siap tag dah!
anyway, 
thanx to akira bita...

WISH YOU THE VERY BEST IN WHATEVER YOU DO.

6 ulasan:

  1. wah.. kena tag gak!!!

    tenkiu kak.. insyaALLAH akan di jawab... =]

    BalasPadam
  2. cikgu... i am very sorry klo tag ni ganggu cikgu tau... hehehe...

    lagi satu... mne de cikgu ni tua ler... sbelum sy tau umo sbnr cikgu.. mmg sy mati2 igt cikgu dlm lingkungan 30-40 an je tau...

    hehehe.. thanks sgt cikgu sudi jwb soklan ni...

    BalasPadam
  3. salam nera...

    jwb jgn tak jwb, ya!



    utk kira,...

    no hal, sayang oi...
    soklan sempoi aje..bukan kn bukak kamus ke atau cr kat library, ke..
    hehe...

    thanx ya!

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. salam...kak sofi...time kasih byk2...huhuhuhu....first time kena tag..terharunya.tp.....camna nak jwb ye..huhuhu...

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.