apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

26.1.10

43 akhirnya, TMKH akan....

assalamualaikum.
isnin 25.1.2010, hari yang membawa berita gembira buat seorang sofi. 
alhamdulillah, akhirnya berita itu aku  terima juga setelah hampir 2 3 bulan menunggu. hehe, aku yakin semua sahabat pun tahu apa yang aku maksudkan. 
iya, akhirnya, penantian kita bersama sudah berakhir. 
sahabatku semua, insyaAllah, tak mampu ku hindari akan diterbitkan. maksudnya, tmkh akan dihasilkan dalam versi cetak. penerbit?  oh itu? aku rahsiakan dulu, k! cukuplah sekadar berkongsi bahawa tmkh akan dikeluarkan dalam tahun ini jugak. 
jadi, aku harap terjawablah sudah segala soalan dan pertanyaan tentang mengapa aku tidak menyambung tmkh yang terhenti di bab 36.
sekarang ni...aku menunggu untuk mengedit ceritaku itu. tentu sahaja ada bahagian-bahagian yang perlu aku buang atau ada juga yang perlu kepada penambahbaikan. mungkin nanti, aku akan sedikit sibuk dan waktu itu akan kuranglah posting ke blog (mungkin aje, hehe!)
cukup sampai di sini untuk kali ini.....
cheerio.
p.s: terima kasih atas sokongan, dorongan dan kesabaran anda semua. ur my true friends.sofi. 

15 ulasan:

  1. wa..tahniah.... bestnye.. xsaba nk beli.. jgn edit lame2 ye cikgu sofi... hehheheh

    ala..... jgn la cetu... wpon bz ngan tmkh, cs jgn lupe ea?

    BalasPadam
  2. salam rubisya,
    terima kasih.
    insyaAllah... sofi cuba bahagi masa sebaik mungkin hehe

    BalasPadam
  3. tahniah sofi..patut tunggu sambungan tak datang2 jugak..
    agak2 bila akan ader kat pasaran..?

    BalasPadam
  4. thniah untk cikgu sofi...
    mmg ptut pun crta 2 dterbitkan...
    smua karya ckgu smua best...
    gud luck...

    BalasPadam
  5. wahhhh.. tahniah cikgu sofi!!!
    dah publish nanti kasi tau na!!
    nak otograf tuan punya novel sekali!!

    BalasPadam
  6. salam.
    ena, terima kasih.

    me insan biasa, laa, ingatkan tau yg tmkh dinilai, hehe

    nomie, sama2 tunggu

    epi, anda terlalu memuji, pepun thanx.

    missnera, insyaAllah, tp kn tukar sign yg cantik lah hehe

    BalasPadam
  7. mama...2010 will be the best year for both of us..proud of u..

    mmmuahhh.. :))

    BalasPadam
  8. tahniah cikgu sofi...

    BalasPadam
  9. salam hayat, insyaAllah! chaiyok!!!

    anonympous, siapa pun jua anda, terima kasih ya! terima kasih byk2.

    BalasPadam
  10. waah...
    tak sabar nak beli..
    ptot lah lame x ade n3 tmkh...
    sume novl hsl sofi sume best2..
    rase frust sgt2 bile x de n3 tmkh dlu..hari3 check..ehhehe..
    ape2 pon chayok3...

    BalasPadam
  11. salam unknown gemini

    begitu setia anda dengan tmkh, ya. insyaAllah akan diterbitkan. nnt bila dah confirm, sofi war2kan lg, hehe. jgn lupa beli, k!

    BalasPadam
  12. syukur alhamdulillah & tahniah
    semoga semuanya sukses

    BalasPadam

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.