apa yang nampak, apa yang rasa, apa yang dengar

26.11.09

semangat membara, yeah!

salam. .


dah seminggu aku tak masuk post.
kenapa? sibuk?
memang sibuk.
sibuk sangat- sangat.
apatah lagi aku ni pulak bukan pandai nak bahagi-bahagi masa.


kacau jiwa dibuatnya.


aku tengah blur nak siapkan manuskrip tmkh.
memang dah ada yang asal tapi ada aje yang aku tak puas hati.
tiba-tiba aje nak ubah jalan cerita tapi dalam masa yang sama, idea tidak pulak datang mencurah-mencurah dalam pengubahsuaian itu.


pergghhh, geram!


entahlah.
jangan-jangan tak dapat aku nak hantar sebelum hari raya haji.ni (ada sehari aje lagi...kuang, kuang, kuang!)


nak buat camne?


kata-kata perangsang pelbagai bahasa pun dah tak ada gunanya.


sabo aje ler, sofi....


tapi,
semangat mesti sentiasa membara, kan!
hehe....


yeah.....


chaiyok!!!!!


cheerio.


   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.