Follow Us @soratemplates

14.8.09

salam pagi jumaat


alhamdulillah, siap juga kerja menyemak aku. biasalah, sekarang musim peperiksaan percubaan. semalam, budak2 T3 periksa maths. abis depa periksa, aku pulun semak kertas 2. itu yg x sempat nak tulis kat cni.


rindu rupa2nya bila x dpt post anything. asyik teringat aje! nak wat camne, kan. sbg cikgu, periuk nasi kena jaga dulu.


nih, tengah tunggu anak aku bersiap untuk pergi ke sekolah. ala... sekolah kami kat depan tu aje, sebelah pagar. x ada 'jam' pun.


balik ttg blogging. ada sesuatu yg menghantui fikiran aku. adakah umur penulis blog mempengaruhi comment ke, followers ke, shoutmix ke?


ada orang cakap, kalau penulis tu dah berumur, n3 dia x berapa laku. ya ke?


pelik jugak bila difikirkan.


tulisan, karya dsbnya.... ada kena mengena ke dgn umur?


siapa nak tolong jawab nih?


cheerio.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih kerana anda sudi singgah dan sudi komen.